La H és una noia de 14 anys, la seva mare és psicopedagoga i
abans de venir a la visita li va passar la prova del WISC-R, en ella surt un
percentil de 60 en memòria.
Presenta un trastorn del llenguatge, alhora que unes dificultats en expressar el que vol dir, no troba les paraules i és força desordenada.
Mostra una obsessió en acabar les activitats, és molt responsable, activa i autònoma. Li agrada molt la música i ho utilitza com un mitjà d’expressió. És força somiadora i empàtica.
Presenta dificultats en l’activitat memorística, de comprensió i perfecció. Els informes de l’escola són positiu respecte la seva actitud i aptituds.
Tot i això li provoca un cert bloqueig les seves dificultats lingüística i repercuteix en la seva seguretat. Té una planificació lenta. El seu diagnòstic és dislàlia.
El que es treballa durant les sessions són:
- Vocabulari a partir de textos del INS
- Temes concrets que ella escull parlar per tal de treballar
l’agilitat oral i l’argumentació.
- Activitats diverses; oral, escrita, comprensió i
qüestions que sorgeixen durant la lectura.
- Es realitza un recull de les paraules que mostra
més dificultat i es treballen en un text que crea ella mateixa per donar
significat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada