divendres, 14 de novembre del 2014

CAS J&P


En J i en P són dos joves de 12 anys, estan cursant 1er d’ESO i presenten dislèxia. En J se li va detectar a 4rt de primària i des de llavors acudeix amb la psicopedagogia.
Les dificultats que presenten ambdós són d’ortografia.

Les activitats planificades per al seu treball són:
  • Ortografia sense esforç, un reforç didàctic. 
  • Es treballa amb exemples visuals. 
  • Associació de paraules a gestos. 
  • Quan hi ha paraules en un text que no visualitza les subratlla en comptes d’escriure-les, desprès hi torna a llegir-les, per tal de situar en el context quina pot esser dita paraula. 
  • Recursos com joc de paraules, els crida l’atenció i mostren motivació. 
  • Es realitza un dictat amb les paraules que durant els mesos s’anoten perquè els costa, desprès se les corregeixen l’un a l’altre. 
  • Busquen estratègies per recordar les paraules que se’ls hi encallen, per exemple: veure de vista poso els dos dits enfocats als dos ulls simbolitza la V, beure faig l’acció d’aixecar un porró. Són recursos profitosos per tots dos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada